TSO & BSO

Overblijf/TSO

Op maandag, dinsdag en donderdag kunnen alle kinderen gebruikmaken van onze tussenschoolse opvang, ook wel TSO of de overblijf genoemd. Wij organiseren dit in goede samenwerking met Dit is Wijs en wij maken gebruik van het administratieprogramma van ‘Overblijven met Edith. Wij zorgen er samen voor dat uw kinderen op een goede manier worden begeleid tijdens de middagpauze. Uw kind krijgt voldoende tijd om te lunchen. Voor of na de lunch is er ruimte voor (buiten)activiteiten. De kinderen nemen zelf hun lunch mee naar school.

Hoe werkt het?
U kunt uw kind heel eenvoudig aanmelden voor de tussenschoolse opvang (TSO). U kunt u hiervoor op www.overblijvenmetedith.nl kosteloos registreren via het portaal van ‘overblijven met Edith’. Deze registratie is eenmalig.

Uw kind(eren) aan- en afmelden
U kunt als ouder/verzorger de overblijf momenten van uw kind eenvoudig en flexibel bepalen, 24 uur per dag en 7 dagen per week. U kunt iedere dag tot 10.00 uur uw kind aan- of afmelden voor het overblijven van die dag. Dit kan eenvoudig via de tablet, smartphone of vaste computer op www.overblijvenmetedith.nl Ook kunt u uw kind inschrijven voor vaste dagen of alle schooldagen.

Overzichtelijk betalen
U betaalt maandelijks en achteraf voor de afgenomen overblijf momenten, ná ontvangst van een gespecificeerde factuur. De betaling gaat per automatische incasso direct aan de overblijfadministratie van de school. Deze betaling zal plaatsvinden rond de 25ste van de volgende maand. Het bedrag per overblijf moment is door de school vastgesteld op €2,75 per overblijf moment. U betaalt alleen voor de dagen dat uw kind daadwerkelijk overblijft.

Vragen
Voor vragen over de TSO kunt u altijd terecht bij meester Addy. Wilt u hiervoor een mail sturen naar: Tarcisius@rvko.nl.

BSO

Voor de opvang na schooltijd, werken we op de Tarcisiusschool samen met twee aanbieders van Buiten Schoolse Opvang, kortweg BSO.