Nieuwsbrief augustus
Voor u ligt de allereerste nieuwsbrief van dit schooljaar. We hopen dat jullie allemaal een heel fijne vakantie hebben gehad. In de tuin, het park, op het strand, in binnen- of buitenland, maar vooral met wie jullie lief hebben. Veel kinderen hebben er al prachtige verhalen over verteld, erover getekend of geschreven in de klas. Het team is na deze vakantie ook weer helemaal opgeladen en vol energie het nieuwe jaar begonnen! De laatste weken is er hard gewerkt om de verbouwing en inrichting van de totaal gerenoveerde dependance af te krijgen. En met succes! Maar daarover later in deze nieuwsbrief meer. De start van het jaar is in ieder geval goed geweest, op naar een jaar vol leren, spelen en ontwikkelen!

Tarcisiusschool

Vragen?

Hebt u vragen of suggesties? Laat het ons weten via onderstaand e-mailadres of vul het formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

E-mailadres

Johan de Wittlaan 5-9